сніг

вівторок, 3 травня 2022 р.

Дистанційне навчання. ЯДС. Вівторок, 3 травня

 Історія скла й паперу

Сьогодні ти дізнаєшся, які речі зі скла і паперу слід віддавати на переробку, а які - на утилізацію.

1. Переглянь відео про історію скла.

Історія скла
Подумай і дай відповіді на запитання.
1) Як люди помітили утворення скляних кристалів?
2) Яким способом пришвидшилось виробництво скла?
3) Чи хотіли б ви відвідати такий музей? Чому?

2. Прочитай інформацію у підручнику на ст. 114. 

За допомогою малюнка з’ясуй, які скляні предмети віддаються на переробку, які — на утилізацію.



3. Переглянь відео про переробку скла.


Подумай і дай відповіді на запитання.
1) Яку частину склобою завозять з інших країн?
2) Що відбувається зі склобоєм після сортування?
3) Для чого потрібно сортувати сміття?

4. Відпочинь! Виконай руханку. 

5. Переглянь відео про винайдення паперу.
Винайдення паперу

Подумай і дай відповіді на запитання.
1) На чому люди писали до винайдення паперу?
2) Що, за легендою, надихнуло Хай Луня створити папір?
3) Що замінило метод виготовлення паперу за технологією Хай Луня?
4) Який метод виготовлення паперу використовують нині?

6. Прочитай інформацію у підручнику на ст. 115.

За допомогою малюнка з’ясуй, які паперові предмети віддаються на переробку, які — на утилізацію.


Поміркуй і дай відповіді на запитання.
1) Чому потрібно економно використовувати папір?
2) Як комп’ютери та інші електронні пристрої допомагають економити папір?

7. Подивися відео про переробку паперу.


Поміркуй і дай відповіді на запитання.
1) Що таке макулатура?
2) Що виготовляють з макулатури?

8. Виконай вправу. 

Вправа "Матеріали та їх властивості"

Надішли на перевірку.

Немає коментарів:

Дописати коментар